شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

عسگریان: هیات‌ها حق برگزاری جلسه در فدراسیون را ندارند|رئیسی با هماهنگی چه کسی چنین تصمیمی گرفته است؟

  • کد خبر: ۱۰۰۱۴۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
عسگریان: هیات‌ها حق برگزاری جلسه در فدراسیون را ندارند|رئیسی با هماهنگی چه کسی چنین تصمیمی گرفته است؟
سرپرست فدراسیون بسکتبال آب پاکی را روی دست هیات ها ریخت و گفت اجازه برگزاری جلسه را به کسی نخواهد داد و با آنها برخورد خواهند کرد.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، پس از شایعاتی که در این یک دو روزه درباره به تعویق انداختن سه باره انتخابات فدراسیون بسکتبال به گوش رسید و شایعه شد که عده‌ای از روسای هیات‌ها به دنبال برگزاری جلسه هستند با مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال تماس گرفتیم تا بیشتر درباره شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال بدانیم. او قبل از هر چیزی گفت: به شایعات اصلا توجه نکنید. اسمش روی آن است شایعه، پس نباید جامعه بسکتبال درگیر آن شوند. آن چیزی که مهم است عزم وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات است و به طور قطعی در تاریخ نهم اسفندماه ما مجمع را برگزار خواهیم کرد.
او درباره برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور روسای هیات‌ها قبل از انتخابات فدراسیون گفت: من همین الان در فدراسیون هستم و می‌خواهم با آقای فریدون رئیسی صحبت کنم و به ایشان خواهم گفت که اجازه برگزاری چنین جلسه‌ای را در فدراسیون نخواهند داشت و اگر هم چنین کاری کنند حتما با آنها برخورد خواهد شد.

او در ادامه گفت: اصلا ایشان با هماهنگی چه کسی می‌خواهد چنین کاری را انجام دهد؟ از شخصیت حقوقی شان دارند برای برگزاری این جلسه استفاده می‌کنند؟ من باید اول با ایشان صحبت کنم و ببینم که داستان از چه قرار است، اما مطمئن باشید که من اجازه برگزاری چنین جلسه‌ای را در داخل فدراسیون نمی‌دهم. ولی اگر بخواهند بیرون از فدراسیون دور هم جمع شوند موضوع فرق می‌کند و آن زمان این روسای هیات‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند در آن حضور داشته باشند یا خیر. درکل به نظر من برگزاری چنین جلسه‌ای قبل از انتخابات درست نیست.
عسگریان درباره اینکه چرا اسامی کاندیدا‌های تائید صلاحیت شده بر روی سایت فدراسیون قرار نگرفته است نیز گفت: دبیر مجمع این هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد و تا جایی که من می‌دانم نیازی هم به این کار نیست و به خود افراد اعلام شده و ما هم در مصاحبه با رسانه‌ها اسامی را اعلام کرده ایم.
او در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انتخابات بسکتبال به دور از هر گونه حاشیه‌ای در سلامت کامل و طبق قوانین انجام شود. انشالله جامعه بسکتبال هم انتخاب درستی داشته باشد و به فرد اصلح رای دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->