تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی فوتسالیست مشهدی در کما بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳) احضار مصلح به کمیته اخلاق شانس تراکتوری شدن ترابی کم شد احضار نکونام و ۵ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی حمله چشمی به بیژن حیدری آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت گولسیانی نمی خواهد یورو را از دست بدهد لیست پرستاره اوسمار برای پرسپولیس لو رفت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) درویش باز هم وعده تمدید داد
سرخط خبرها

عسگریان: هیات‌ها حق برگزاری جلسه در فدراسیون را ندارند|رئیسی با هماهنگی چه کسی چنین تصمیمی گرفته است؟

  • کد خبر: ۱۰۰۱۴۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
عسگریان: هیات‌ها حق برگزاری جلسه در فدراسیون را ندارند|رئیسی با هماهنگی چه کسی چنین تصمیمی گرفته است؟
سرپرست فدراسیون بسکتبال آب پاکی را روی دست هیات ها ریخت و گفت اجازه برگزاری جلسه را به کسی نخواهد داد و با آنها برخورد خواهند کرد.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، پس از شایعاتی که در این یک دو روزه درباره به تعویق انداختن سه باره انتخابات فدراسیون بسکتبال به گوش رسید و شایعه شد که عده‌ای از روسای هیات‌ها به دنبال برگزاری جلسه هستند با مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال تماس گرفتیم تا بیشتر درباره شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال بدانیم. او قبل از هر چیزی گفت: به شایعات اصلا توجه نکنید. اسمش روی آن است شایعه، پس نباید جامعه بسکتبال درگیر آن شوند. آن چیزی که مهم است عزم وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات است و به طور قطعی در تاریخ نهم اسفندماه ما مجمع را برگزار خواهیم کرد.
او درباره برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور روسای هیات‌ها قبل از انتخابات فدراسیون گفت: من همین الان در فدراسیون هستم و می‌خواهم با آقای فریدون رئیسی صحبت کنم و به ایشان خواهم گفت که اجازه برگزاری چنین جلسه‌ای را در فدراسیون نخواهند داشت و اگر هم چنین کاری کنند حتما با آنها برخورد خواهد شد.

او در ادامه گفت: اصلا ایشان با هماهنگی چه کسی می‌خواهد چنین کاری را انجام دهد؟ از شخصیت حقوقی شان دارند برای برگزاری این جلسه استفاده می‌کنند؟ من باید اول با ایشان صحبت کنم و ببینم که داستان از چه قرار است، اما مطمئن باشید که من اجازه برگزاری چنین جلسه‌ای را در داخل فدراسیون نمی‌دهم. ولی اگر بخواهند بیرون از فدراسیون دور هم جمع شوند موضوع فرق می‌کند و آن زمان این روسای هیات‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند در آن حضور داشته باشند یا خیر. درکل به نظر من برگزاری چنین جلسه‌ای قبل از انتخابات درست نیست.
عسگریان درباره اینکه چرا اسامی کاندیدا‌های تائید صلاحیت شده بر روی سایت فدراسیون قرار نگرفته است نیز گفت: دبیر مجمع این هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد و تا جایی که من می‌دانم نیازی هم به این کار نیست و به خود افراد اعلام شده و ما هم در مصاحبه با رسانه‌ها اسامی را اعلام کرده ایم.
او در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انتخابات بسکتبال به دور از هر گونه حاشیه‌ای در سلامت کامل و طبق قوانین انجام شود. انشالله جامعه بسکتبال هم انتخاب درستی داشته باشد و به فرد اصلح رای دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->